lördag 4 oktober 2008

TNT


Idag var alltsa min forsta dag pa jobbet. http://www.tntpost.nl/voorthuis/ = min arbetsgivare...
Allting gick bra och jag hade en jatte trevlig pojk som hjalpt me att del ut postin. Den har forsta manaden sa kommer jag att ha nan som foljer med mej. Sen ska jag klara mig sjalv.. Men int verka de sa svart :D
Forst sorterat jag posten en timme och sen cyklar jag och delar ut post. Normalt ska val utdelase ta ca 3 timmar men idag tog det lite langre eftersom han masta forklar en del.. :)


Jag anvander cykeln men he sko va trevligt att ha bilen en blasig och regning dag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är roligt att du har börjat att syckla för det var du inte så pigg på här hemma.Nu har jag sålt Älva det var inte roligt men vi kan ju inte ha alla djuren kvar fast dom är söta