söndag 18 oktober 2009

Fototriss: - tävlingstema Rost






Mera rost hittas här

16 kommentarer:

Bokmalen sa...

Mmmm, härliga bilder!!! ;) Gillar alla tre men den sista har nåt speciellt. Vattnet i bakgrunden är riktigt läckert!!
Kramen, Maria

S o F sa...

Hej Emma!

Va kul att du tittade in till mig och tyckte till.

Dina bilder gillar jag jättemycket - hur bra som helst!

Ha det gott!

Pialotta sa...

taggtråd är en klar favorit med rostigheten på.. en klar vinnare hos dig:-) Bra fotat dessutom.

Rick J sa...

Nice photo's, the first one is my fav.
Nice detailed!

Cumulunimbus sa...

Spännande bilder, intressanta vinklar. Snyggt! :)

Photos by Storm sa...

Fina rostbilder och jag känner doften från havet i bakgrunden/Lis

Anni sa...

Oj så snyggt - nu längtar jag till hav och vidder!

Bitten sa...

Jättefina bilder, gillar alla, men den sista är toppensnygg.

Mona sa...

Härliga bilder med vackra landskap i bakgrunden.

ViDu sa...

Sista bilden blir min favorit denna veckan.

AH sa...

Tack för uppmuntrande kommentarer! Av dina bilder gillar jag den första mest. Där går färgerna snyggt ton i ton mellan den rostiga metallen och träet. Snyggt!

Maria sa...

Massa fian bilder

Carolyn Ford sa...

Very nice "rusty" scenes along the water! Beautiful captures.

LissenTo sa...

En fin triss. Kan inte bestämma mej om mittbilden eller den sista blir min favorit. Jag tar båda!!!!
Ha det så gott!

Jah Hollis sa...

Det var snygga bilder på det rostiga temat.

Kvasthilda sa...

Urläckert! Gammalt trä o rostigt järn... MMMM!
Min favorit är första bilden med "midjebältet"!
Sista bilden är som många säger, läcker med vattnet i bakgrunden. Syns ju inte lika väl på första men man anar att det finns där.
Fin triss!