måndag 6 december 2010

Sinterklaas foton



Ton, Piet, Philomena.
jag had laga suprisen ( whiskeytunnan)





Philomena, Erwin, Nousjka, Lotte.
jag had laga ede flygplane å :)





Erwin och Nousjka.
Feyenoord är en fotbollsklubb ( som Rick int tycker om .. :D )





Nousjka, Lotte och Dino.
Dino läser sin sinterklaas dikt





Philomena öppnar sin suprise.
Som jag å had gjort. ( det sitter en present inne i suprisen)


jag söker min present inne i min suprise.. som var fylld me geggamojja..



Fin suprise.




Jag läser min dikt


Elly beundrar sin suprise



Presenter je kuul!!



Erwin tittar på sin suprise




Ton öppnar sin suprise


Alla suprise med presenter innuti

2 kommentarer:

mamma sa...

Va fina paket du hade gjort här har vi fått en kvigkalv i morse kanske hon får heta hjortron va tycker du? ha det bra

Emma sa...

Hjortron e ett fint namn!! :D