lördag 1 november 2008

Regning cykeltur


Idag har ja arbeta fran 07.30 till 15.00.. Fram till 10.30 sa sortera jag post sen ut pa cykeln i regnet och dela ut post at people! Egentligen ska jag va fardig klockan 14.00 men idag var forsta gangen jag dela ut posten sjalv. Det tar en stund innan man lar sig alla husnummror och grejjer..

Jag var iallafall genomvat nar jag kom hem sa jag fick hopp i duschen och nu ikvall ska jag med Ton och phil till Martin, Jeanette och Nathalies och at middag. Dino arbetar kvallskift ikvall sa han far int kom ;p Jag mast kor till Den Haag kl 23.00 for att hamt honom. Jag har kort dit 3 ganger forut. Forsta gangen var jag riktigt nervos men jag had TomTom med mej :D

2 kommentarer:

lotta sa...

hej emma! tog ett tag innan ja kopplade till who the heck is calling, haha. tack, gaaar nooo braaa. har flytta ner till södra finland, lite närmare helsingfors och bor här me karl+katt+sepekatt, jobbar för tillfälle men de e nog meningen att ja ska fortsätta studera nästa höst typ.. typ, ja. ja har varit inne på din blogg förut också tror ja, men för länge sen. ditt liv? du bor int i finland längre, om ja försto de rätt? ha de bra / wasse.

lotta sa...

de låter ju som en bra och intressant livssituation. e holländska svårt, hur länge läser du? Å HERREGUD, ska du studera biologi i holland på hollänska? ohmygoood-you-re-smaaaaart isåfall...! yesbox, frassbus it is, men horney-moon e nog ett nytt ord i min ordbok, haha :D