torsdag 25 december 2008

Julafton

Bilderna borjar lite i fel enda men va gor nu de! Har kommer julen 2008!





Gruppbild!!



Efter att ha oppna alla julklappar spela vi Kolonisten fran Catan till ca 01.00. Jag tycker om bradspel :D


Alla koncentrerar sig forstass. Alla vill vinn.. Jag vann forsta rundan och Dino andra.


Julmys med julbelys


Jag fick tva nya smycken att lagg till mitt armband. Av Pandora market. :D


Ingen jul utan Fazer!! Tack Mam och Fammo for julklappar fran Finland!!


Ton och Philomena fick en Dolce Gusto maskin fran Dino och mig.


The Vardagsrum!! Med hemlagad Tia Maria (alkohol som smakar kaffe) fran bekant


Julbordet och julmiddagen


Julgranen med det viktigaste... julklappar!!


Julgranen i ett annat ljus...






God Jul allihopa!!!!

1 kommentar:

Fia sa...

Ojojoj, så bra allt he de så ut ti va! Själv drömmer jag om en Vovlo C30 den dagen jag skaffar en småbil, Toy-å-ta e int rikti nå för mej...

Ja ha å spela hede Katan-spele, flera gånger, men jag vann första och enda gangon :P He ji svårt, ja skyller på att he va på tysk :)

Firar di alltså julafton i Holland? He ji int juldagen? Nå, god fortsättning :D