onsdag 25 februari 2009

Presents presents!


Tva av presenterna jag fick. En NAFNAF alarmklocka som ska forestalla en soluppgang. :D sa de senaste dagarna har jag vaknat upp till en fejkad soluppgang och fagelkvitter. Riktigt skont att stig upp ar det val inte men roligare an en vanlig vackare. Man kan ocksa valja 5 andra olika ljud bla. radio, havsbrus, skogsljud, cicada osv.. Min e o rod, men lite morkare rod an pa bilden








En ny mobil! Den e val int varldens nyast men jamfort med min andra gamla skruttmobil e den splitterny! :D Med en ny mobil kommer en ny mobilnummer forstas.. Men den skriver jag inte har. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

en sån alarmklocka vill jag också ja ha ja fyller ju i maj i fall någon vill köpa åt mig

Marille sa...

Likadan telefon som jag har, bara att jag har brons/guld färgad :)